W dniu 8 czerwca br. rozpoczęła się kampania Otwartego Funduszu Emerytalnego AXA. Jednym z elementów promocji są działania skierowane są do studentów ostatnich roczników, którzy rozpoczynają karierę zawodową i nie wybrali jeszcze funduszu emerytalnego. Akcja realizowana jest przez ARBOmedia na uczelniach w 5 największych aglomeracjach Polski.
W szkołach wyższych 8 czerwca 2009 r. wystartowała akcja Otwartego Funduszu Emerytalnego AXA, realizowana przez ARBOmedia. Objęła ona swoim zasięgiem największe aglomeracje: Warszawa, Kraków, Wrocław, GOP, Trójmiasto. Uczelnie, które biorą udział w akcji to m.in. Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, WAT, SGH, Akademia Górniczo Hutnicza. Na terenie tych placówek w punktach xero wyeksponowane są plakaty, standy oraz ulotki.
Czerwiec jest miesiącem, w którym odbywają się sesje egzaminacyjne, kiedy to studenci często odwiedzają punkty xero celem uzupełnienia notatek. W tym czasie AXA chce przypomnieć, iż 10 lipca to ostateczny termin przystąpienia do wybranego funduszu emerytalnego dla osób podejmujących pierwszą pracę. W przypadku braku samodzielnego wyboru w ostatnim dniu roboczym lipca OFE zostanie przydzielony w drodze losowania.
Młodzi zapominalscy
Wielu studentów dorywczo podejmujących prace w czasie roku akademickiego nieszczególnie przejmuje się wyborem OFE. Tymczasem jak każdy inny nowo zatrudniony podlegają losowaniu funduszu emerytalnego. W czasie sesji egzaminacyjnej uczelniane korytarze okupują rzesze studentów czekających na egzaminy. To najlepszy moment na akcję reklamową korzystającą z sieci małych ogłoszeń reklamowych wewnątrz budynków. Każdy potencjalny klient Axy ujrzy ogłoszenie o funduszu co najmniej kilkakrotnie po drodze na ksero lub egzamin. Czy zestresowani egzaminami studenci nie zapomną o wyborze OFE pomimo licznych reklam? Okaże się już 10 lipca w trakcie losowania OFE.
Źródło: ARBOmedia Polska
Jakub Tabisz